Welcome to ♥World of TrU3H3ArT♥©


Thursday, December 1, 2011

Bila Dia Bukan Untuk Ku

Ya Allah

Bila dia bukan untukku

Bila dia bukan jodohku



Maka berilah ganti yang lebih baik

 buatnya.


Dan bantulah aku untuk memperbaiki
 

diriku.



Ya Allah,

Bila ini bukan masanya


Bila ini belum saatnya


Jarakkan kami.


Pisahkan kami.


Agar kami jauh dari dosa dan perkara 

sia-sia.


Agar kami tak mengundang murkaMU.


Agar kami dapat lebih menjaga hati.


Dan


Bila doaku didengari


Bila permintaanku KAU kabulkan


Bila masa membina jarak yang 

memisahkan


Bila waktu membina tembok yang 

merenggangkan


Bila kami semakin jauh


Ingatkan aku tentang doaku yang lalu.


Ya Allah


Bila itu terjadi


Yakinkan aku


Bahawa doaku didengari


Bahawa KAU sedang merencanakan 

yang terbaik


 buat aku


hambamu.


Bantulah aku menjalani hari


Bantulah aku menerima ketentuan 

dengan 


ketabahan.

Agar terhapus semua kesedihan dan 

kekecewaan.


Agar dapat ku pujuk hati 


“kerana ALLAH lebih tahu…”

No comments: